De lerende organisatie omarmt het maken van fouten
Emmerse notaris betaalt schikkingsbedrag van 2,5 miljoen omdat bepaalde percelen niet waren geregistreerd.
Een goede reputatie en kwaliteit van werken snellen u meestal vooruit en zijn uw visitekaartje en de olie voor mond tot mond reclame. Klanten kopen makkelijker en liever bij u.
Foutloos werken is een illusie. Fouten maakt iedereen en kunnen uw kwaliteit en reputatie schaden. Uit angst voor de gevolgen verdwijnen fouten vaak onder het tapijt. Dit heeft zakelijke impact. Hoeveel weet u niet.
Omarm het maken van fouten en integreer ze in het dagelijkse werk door een open bedrijfscultuur.
Na deze praktische training:
- heb je een concrete lijst van fouten die veel voorkomen in jouw organisatie;
- ben je je bewust van de zakelijke impact—korte en lange termijn—van onzichtbare fouten (in euro’s) die gemaakt worden;
- is het effect van fouten op jouw cliënten zonneklaar;
- heb je een concreet plan om het open omgaan met fouten in uw organisatie te integreren;
- geniet je van de verhoogde kwaliteit en reputatie van uw eigen organisatie;
- groeit jouw organisatie van goed naar best—een kampioen
- If you want to be twice as successful, double your failure rate.
Maak de fout van de week en creëer een cultuur van openheid die ook ruimte biedt voor regelmatige reflectie met zo nu en dan een temperatuurmeting.
Duur: | 1 dag |
Prijs: | €550 |
Voor: | Managers en leidinggevenden van alle niveaus |
Groepsgrootte: |
Minimaal 8 en maximaal 15 deelnemers. (individuele trajecten op afspraak) |
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Bel 034 732 6430 of stuur email naar training at aardbron • nl voor meer informatie.
Geef een reactie