Verkoopkunst

===Doe het echt of doe het niet===
”Mijn klant weet echt niet waar hij het over heeft en weet niet wat we doen. Maar ja, wij luisteren ook niet goed naar onze klant. De klant gaat shoppen op prijs.”

De ”’exacte oplossing”’ boven water krijgen helpt je klant met kopen en maakt de koop voor beide partijen ”’waardevol”’, zowel ”’economisch”’ als ”’emotioneel”’.

De extreme focus op ”’klanten helpen met kopen”’ vanuit een ”’authentieke intentie”’ levert gewoon meer business op. Jouw klant koopt meer bij jou en is meer ”’tevreden”’.

Beide partijen willen immers hetzelfde: een exacte oplossing van hoge kwaliteit en een ”’duurzame relatie”’. En dus ”’geen gegok”’ en valse verwachtingen meer.

==== Na deze praktische training:====
*help je jouw klant met kopen;
*opereer je vanuit ”’echt, authentiek gedrag”’;
*bouw je aan een ”’langdurige relatie”’ met jouw klanten;
*zet je angstgedreven klantrelaties om in ”’wederzijds waardevolle relaties”’;
*doe je jouw klant niet iets aan, maar ”’doe je iets voor of met jouw klant”’ en vorm je een ”’team”’ met jouw klant;
*weet je je te richten op het ”’toevoegen van waarde”’;
*communiceer je meer in ”’oplossingen”’ dan in producten;
*heb je helder ”’bewijsmateriaal”’ en een ”’gezonde business case”’ voor jouw klant;
*ruil je aanmatigend en agressief gedrag in tegen zeer ”’effectief, respectabel en eerbaar gedrag”’;
*”’win je beiden”’.

”Mijn klant Van Straaten introduceerde laatst twee nieuwe klanten bij me. Nooit gedacht. Super!”

===Nog meer rijkdom===
Verhoog je eigen [[aantrekkingskracht]] en doe het vanuit jouw authentieke zelf en fungeer zo als [[leidend voorbeeld]]—dat werkt aanstekelijk. Dat wordt hard werken ”’hart werken”’ en het [[net werken]] moeiteloos. Zet [[holacratie]] in bij grotere en complexere trajecten en oefen in [[vergaderkunst]] om het [[scheppend vermogen]] van iedereen aan te boren.
—-
{|
|-
|align=”right” valign=”top”|”’Duur:”’
|1 dag
|-
|align=”right” valign=”top”|”’Prijs:”’
|€700
|-
|align=”right” valign=”top”|”’Voor:”’
|Iedereen die wil luisteren naar wat de klant echt wil
|-
|align=”right” valign=”top”|”’Groepsgrootte:”’
|Minimaal 8 en maximaal 15 deelnemers.
(individuele trajecten op afspraak)
|}

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. ”’Bel 034 732 6430”’ of stuur email naar ”training” ”’at”’ ”aardbron” ”’•”’ ”nl” voor meer informatie.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *